Starbucks – veikiantys mobilūs apmokėjimai

2013-06-20 03.15.12Prieš maždaug metus bandžiau lietuvišką mokipay sistemą ir tada ją išpeikiau kaip gražią idėją, bet siaubingą įgyvendinimą, o šį kartą matau tiesiog išspręstą problemą ir visai šaunų galutinį produktą.

Idėja labai paprasta ir iš dalies panašiai naudojama beveik pardavėjų su lojalumo kortelėmis: turime kortelę, turime jai atskirą sąskaitą kurią galima papildyti. Būtent šitaip daro Coffee Inn, bet Starbucks pliusas ir esminis skirtumas – fiziškai kortelės nereikia.

2013-06-20 03.03.45Telefono programėlėje (iOS ir Android) galime užregistruoti savo kortelę (ar iškart susikurti virtualią), ją papildyti vienu mygtuko paspaudimu (jei prieš tai būna suvesti kreditinės kortelės duomenys), pridėti dovanų korteles, pridėti kitą bet kada nusipirktą kortelę ir laisvai keistis ten turimu kreditu.

Pats apmokėjimas vyksta pasirinkus kortelę iš kurios norima apmokėti ir tiesiog telefono ekraną (nuotrauką matote kairėje) parodyti skeneriui.
Pinigai nusiskaičiuoja iš jūsų virtualios sąskaitos, jums nereikėjo nei trauktis piniginės, nei vesti PIN (atsiskaitant kortele), nei ieškoto (ar tiesiog nešiotis) lojalumo kortelės.

Taip pat turime valdiklį Android sistemai, todėl rankoje turint atrakintą telefoną, kad galėtumėt apmokėti užtenka paspausti ant jo ir po poros sekundžių viskas jau bus paruošta.

Sistema nėra tobula, aš norėčiau dar kelių patobulinimų:

  • Galimybės lojalumo kortelę „surišti“ su banko, kad niekada nereiktų tikrinti kiek ir kada į tą virtualią sąskaitą reikia persisiųsti – tiesiog perkant būtų nurašoma iš banko kortelės.
  • NFC technologijos panaudojimas leistų apmokėti tiesiog prilietus telefonu, visiškai nieko nejungiant. Būtų labai patogu ganėtinai paprasta iš techninės pusės.
  • Norėtųsi bent dalinio „kešavimo“. Dabar įjungiant programą virtualios kortelės nerodo tol, kol neprisijungia ir nepatikrina kiek ten liko pinigų. Kai kavinė yra kokiam prekybos centro viduje kur 3G baisiai nestabilus, prisijungimas gali užtrukti pvz. 5 sekundes. Mes nemėgstam laukti.

3 komentarai

  1. Starbucks turbūt ne lietuvių kūryba?
    Įdomu būtų pamatyt MokiPay peikimą:), bo įdomu, ar per metus kas pasikeitė.

    1. Nežinau, kas starbucks sistemą kūrė, bet greičiausiai ne lietuviai, nors Coffee Inn’as visai gražiai nukopijavo. :D
      Mokipay peikimo po ranka – neturiu, gal kada suradęs patalpinsiu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *