Kodėl nutrūko mano ir Amazon (Kindle) santykiai?

Kaip ir minėjau Kobo mini apžvalgoje, parašysiu kodėl ir kaip iš laimingo Kindle naudotojo, tapau dar laimingesniu Kobo naudotoju. Šis įrašas yra konkrečiai apie Amazon Kindle paslaugą, ne apie Amazon kaip parduotuvę, kuria naudojausi ir naudosiuosi dar ne kartą.

Prieš du metus nusipirkau trečios kartos Kindle ir labai ja džiaugiausi, žinojau, kad negaliu pirkti DRM apsaugotų (Nuo ko?) epub, ką siūlė dauguma parduotuvių, pirkau knygas iš Amazon, kainos buvo panašios kaip konkurentų, pasirinkimas didžiulis ir gana ilgą laiką nemačiau jokių problemų. Surinkau gana nemažą kolekciją kurią be problemų galiu skaityti ir savo telefone (per tą laiką teko tiek su Blackberry, tiek su Android draugauti) ir viskas buvo kaip ir gerai, bet skaityklės, kaip ir visa elektronika sensta, nusprendžiau, kad reiktų atsinaujinti į Kindle Paperwhite, kurią tuo metu buvo galima tik užsisakyti iš anksto. Užsisakiau, žinojau, kad laukti turėsiu apie porą mėnesių ir visiškai susitaikęs su ta mintimi laukiau savo skaityklės kurią galėsiu skaityti tamsoje.
Iki mano Kindle pristatymo likus apie mėnesiu sugalvojau, kad kai naujoji Kindle bus prieinama kiekvienoje parduotuvėje, mano trečios kartos skaityklės kaina kris dar kartą, todėl pagalvojau, kad tą likusį mėnesį ištempsiu be skaityklės ir savąją pardaviau. Ištempiau ne pilną savaitę ir tiek perkant maistą, tiek kur einant į darbą vitrinose stovinčios skaityklės man tikrai pradėjo trukdyti.
Susisiekė vienas draugas ir paprašė jam parvežti Kobo mini, pavyko susitarti, kad už tai aš galėsiu ja iki to laiko naudotis pats – iš mano pusės  – win win
Sekančią dieną nupirkau tą Mini, įsikėliau šiek tiek turimų knygų, ir supratau, kad maniškės, kurias pirkau Amazon, yra nepasiekiamos, nes išregistravus kindleAmazon puslapio dingsta funkcija “Atsiųsti failus”.

Pagalvojau, kad kodėl pats turiu problemas spręsti, moku iš Kindle ir knygas – parašysiu į aptarnavimo centrą. Pasakė, kad failų atsisiųsti negaliu, ko aš ir tikėjausi, supratau, kad jei man kuris naujesnis Kindle nepatiks – mano knygos vis tiek lieka ten ir nelabai turiu iš ko rinktis.

Nuo šiol nepirksiu nei vienos knygos kuri bus užrakinta DRM apsauga. Jei reikės, net mokėsiu daugiau už atvirą, o jos neradęs visiškai be jokios sąžinės graužies – piratausiu. 

Aptarnavimo Centre parašiau (į tą patį pokalbį), kad jei šitos problemos negali išspręsti – norėčiau, kad atšauktų mano Kindle Paperwhite  užsakymą ir kad sekanti mano skaityklė bus iš Kobo.  Pokalbio neuždariau, palaukiau atsakymo, man pasiūlė 50 svarų dovanų kuponą kurį jau susiejo su mano vartotoju ir jie labai atsiprašo už nepatogumus, blah blah blah, jiems svarbi mano nuomonė ir taip toliau.

Pasakiau ačiū, Kindle užsakymą – atšaukiau pats, o dovanotas čekis Sandisk 256GB SSD disko kainą sumažino iš “galbūt per brangu” iki “pigiau artimiausiu metu nebus”.

Kindle, pas tave grįšiu tik tada, kai sutiksi su mano open relationship sąlyga.

5 komentarai

  1. Sveiki, turiu kobo aura. Paklausus kobo support ar imanoma gauti anglu-lietuviu zodyna, jie atsake, kad tokio jie nepalaiko, bet sake teoriskai yra galimybe surasti toki zodyna veikianti ant mano irenginio. Gal jau esate surade kazka panasaus. Aciu :-)

  2. Geras straipsnis apie Amazon Kindle ir apie skaitykles nemažai info. Super! Tik įdomu kaip siunčia iš Anglijos į Lietuvą..:)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *